Kuznetsky Most, 21/5
Novy Arbat, 15

Navat Teahouse in the best traditions of the east


EASTERN HOSPITALITY

NAVAT Teahouse-traditions of true oriental hospitality.
Guests – honor and respect.
Guests – the most delicious treats!

Oriental cuisine

In the NAVAT Teahouse, you will enjoy dishes prepared by our chefs according to ancient oriental recipes, preserved as a heritage of the Great Silk Road culture. Our menu features the best dishes that have been served to our dear guests for centuries. As you know, in the East, every country has its own special dish-a culinary brand-which everyone should definitely try. Experience the true delight of Oriental cuisine in the NAVAT Teahouse.

Colorful interior

The interior of the restaurant is no less important than the kitchen. The design of the NAVAT Teahouse, like a whimsical mosaic, consists of a unique set of intertwined details: this is an artfully crafted wood, and natural ceramics, handmade felt products and much, much more. Every time our guest discovers hitherto unseen details, and the whole atmosphere creates a great mood. However, each of our establishments is unique and unlike any other.

Our team

Anvar Babajanov

Anvar Babajanov Brand chef of the NAVAT teahouse chain

He manages the cuisine of the chain in Kyrgyzstan (9 restaurants) and Kazakhstan (6 restaurants), and also participates in the launch of the Navat chain in Russia. Despite the strict standards in the construction of the restaurant business, Anwar creates an atmosphere of a hospitable home not only within the Navat establishments, but also in the working team. "The house follows you everywhere, if you create it yourself," says Anwar.
Гузеля Камбарова

Гузеля Камбарова генеральный директор и бренд-управляющий сети NAVAT Чайхана

Удостоена награды «Ресторатор года» республики Кыргызстан. Гузеля Камбарова убеждена, что гость – это главный человек в чайхане, для гостя – самые лучшие угощения и сервис на высочайшем уровне. Она строит менеджмент таким образом, чтобы каждый член команды разделял ее философию. Основополагающая ценность любой компании – ее команда. Гузеля Камбарова в управлении делает акцент на создании корпоративной культуры NAVAT и здоровой атмосферы в коллективе, чтобы каждый сотрудник «горел» общей идеей. Гузеля Камбарова – автор «Пособия для официантов, которые любят свою работу». В своей книге она наиболее полно раскрыла все тонкости работы в NAVAT Чайхане, специфики работы руководящего звена или линейного персонала, дала ответы на самые актуальные вопросы, связанные с работой руководителя сети, начиная от миссии компании, заканчивая нюансами работы каждого подразделения сети. Каждый, кто присоединяется к команде NAVAT, обязательно знакомится с книгой Гузели Мамурходжаевны.

Booking

If you want to pre-order our dishes for large companies or organize a banquet — our manager will advise you on the best solution and help you decide on the choice of dishes

Operating mode:12:00 - 00:00

Kuznetsky Most, 21/5

+7 (910) 420-84-44

Operating mode:Пн-Чт, Вс 11:00 - 00:00; Пт-Сб 12:00 - 02:00

Novy Arbat, 15

+7 (910) 420-82-22